ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA – garancija nakupa

Naročnik lahko uveljavlja garancijo nakupa izključno za blago, ki je bilo naročeno v spletni trgovini rabat.si . To dokazuje s prejetim računom.

Naročnikom omogočamo 100-odstotno garancijo zadovoljstva, kar pomeni, da lahko naročnik kadarkoli v 14 dneh od dostave naročeno blago vrne nepoškodovano in v nespremenjeni količini, s kopijo računa, neuporabljeno in zapakirano v originalni embalaži s priročniki in vsemi garancijskimi potrdili ,uporabljeno mora biti v skladu z navodili, , mi pa mu brez vprašanj vrnemo celoten znesek nakupa vrnjenega blaga. Naročnik vrne blago na svoje stroške.

Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov .Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@rabat.si

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo: tukaj.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov sedež prodajalca: BFGN d.o.o., Osojnikova cesta 3, 2250 Ptuj, Slovenija.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Denar vračamo izključno na transakcijske račune in ne izplačujemo gotovine. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

Če naročnik uveljavlja garancijo za blago, ki ni več originalno zapakirano, opiše težavo oz. razlog uveljavljanja garancije in vrne izdelek skupaj z originalno embalažo in s kopijo računa. Zahteva za garancijo bo posredovana proizvajalcu izdelka, ki bo odločil oz. dal pojasnilo, ali je zahteva upravičena ali ne. V kolikor so izdelki poškodovani, rabljeni, umazani, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si trgovec pridržuje, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino. Denar vam vrnemo takoj, ko prejmemo blago oziroma najkasneje v 30 dneh.

Blago ste dolžni pred prevzemom vizualno in številčno pregledati, ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe,
je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti.

Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@rabat.si

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo zgoraj. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov prodajalca: BFGN d.o.o., Osojnikova cesta 3, 2250 Ptuj, Slovenija ali ga osebno prinese na sedež podjetja.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen,izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga,če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov,(ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika,ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče! Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.

Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon,vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

MENJAVA IZDELKA

Potrošnik ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči,da želi zamenjati izdelek, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu. Kupec krije stroške pošiljanje paketa, ki ga pošilja iz svojega naslova na naslov prodajalca. Izdelek kupcu zamenjamo ter mu ga na prodajalčeve stroške ponovno pošljemo.

Izdelek zamenjamo samo v primeru:

  • Embalaža: Zunanja in notranja embalaža v kateri je izdelek naprošamo, da ni poškodovana.
  • Izdelek: Izdelek ne sme biti poškodovan, umazan, odrgnjen, strgan,imeti kakršnih koli znakov uporabe,ne sme priti v stik s katerokoli telesno tekočino itd.
  • Količina: V paketu, ki ga dobimo morajo biti priloženi vsi deli paketa. V primeru, da en ali več delov manjka vam izdelka ne moremo zamenjati.
  • Priporočamo vam, da pri pošiljanju izdelka, izdelek zavarujete oz. ga zapakirate v kartonasto škatlo in ne v kuverto.
  • Izdelek lahko pošljete nazaj v kartonasti škatli, v kateri ste izdelek prejeli. V primeru, da bo izdelek vrnjen poškodovan, vam izdelka žal ne bomo mogli zamenjati!
  • Paketu mora biti nujno priložen račun.

V primeru vračila izdelka brez računa paketa ne moremo zamenjati.

V tem primeru sta vam na voljo dve opciji:

  1. da paket osebno prevzamete v naši pisarni na naslovu: BFGN d.o.o., Osojnikova cesta 3, 2250 Ptuj, Slovenija
  2. ali da vam paket pošljemo na vaše stroške.

Vrnjene izdelke bomo upoštevali samo v primeru zgoraj navedenih zahtev ter v primeru,da bodo poslani na naslov : BFGN d.o.o., Osojnikova cesta 3, 2250 Ptuj, Slovenija

VRAČILO IZDELKA

Potrošnik o odstopu od pogodbe in vrnitvi nakupljenih izdelkov ponudnika obvesti s klicem na telefonsko št. 02 749 1019 ali pisno na elektronski naslov: info@rabat.si ali mora obrazec posredovati na naslednji naslov: BFGN d.o.o., Osojnikova cesta 3, 2250 Ptuj, Slovenija.
Pred odločitvijo, da bo kupec odstopil od pogodbe, sme kupec opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.Izdelka kupec ne sme še naprej uporabljati do odstopa od pogodbe. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Možnost vračila izdelkov oz. odstopa od pogodbe ne velja v primerih kot jih določa vsakokrat veljavni zakon,  ki ureja varstvo potrošnikov.
Kupnina bo povrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka (kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili, razen  v primeru,  če izrecno zahtevate vračilo kupnine preko drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov.
– slednje nam lahko sporočite preko telefonske številke 02 749 1019 ali pisno na elektronski naslov info@rabat.si.
Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 02 749 1019.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V kolikor kupec uveljavlja pravico do povrnitve kupnine za izdelek s stvarno napako(tovarniško poškodovan izdelek), mu je prodajalec dolžan vrniti le nakupno vrednost izdelka.
Garancija
izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. BFGN d.o.o.. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravila/zamenjala v garancijskem roku (45 dni). Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu ali drug zakonsko določen garancijski rok, ostali izdelki imajo garancijski rok predpisan s strani proizvajalca, skladno z zakonom ob naslednjih pogojih:
pri reklamaciji morate predložiti veljaven garancijski list in račun o nakupu izdelka (ali kopijo obeh);
v garancijski dobi sme servis opravljati le (pooblaščeni serviser ozr. BFGN d.o.o.)
izdelek ne sme biti mehansko poškodovan;
izdelek mora biti v originalni embalaži in v nespremenjeni količini;
izdelek morate uporabljati skladno z navodili;
kupec mora sporočiti vidne napake na izdelku v roku 8 dni od nakupa.

VRAČILO ARTIKLOV

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:
• Ko vračate artikle prodajalcu (BFGN d.o.o.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
• Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je BFGN d.o.o., Osojnikova cesta 3, 2250 Ptuj, Slovenija.
• Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
• Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače.  Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
• Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.
Sredstva, ki jih imate na rabat.si računu, lahko porabite zgolj v celoti v enkratnem znesku. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
Na TRR uporabnika ali drugo plačilno sredstvo, v kolikor to izrecno zahteva uporabnik, se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se znesek prav tako vrne uporabniku. Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na račun.
VRAČILO ARTIKLA ZA PRAVNE OSEBE

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja.
Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev.
Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 02 749 1019 ali nam pišete na info@rabat.si .  Z veseljem vam bomo odgovorili.

Kupnino vrnemo samo v primeru:

Embalaža: Zunanja in notranja embalaža v kateri je izdelek naprošamo, da ni poškodovana.
Izdelek: Izdelek ne sme biti poškodovan, umazan, odrgnjen, strgan, imeti kakršne koli znake uporabe, ne sme priti v stik s katerokoli telesno tekočino, ipd.
Količina: V paketu, ki ga dobimo morajo biti priloženi vsi deli paketa.
V primeru, da en ali več delov manjka vam izdelka ne moremo zamenjati. Priporočamo vam, da pri pošiljanju izdelka, izdelek zavarujete oziroma ga zapakirate v kartonasto škatlo in ne v kuverto.
Izdelek lahko pošljete nazaj v kartonasti škatli v kateri ste izdelek prejeli.
V primeru, da bo vrnjeni izdelek poškodovan, vam kupnine ne bomo mogli vrniti.
Paketu mora biti nujno priložen račun.
V primeru vračila izdelka brez računa paketa ne moremo zamenjati.
V tem primeru sta vam na voljo dve opciji:
– da paket osebno prevzamete v naši pisarni na naslovu BFGN d.o.o., Osojnikova cesta 3, 2250 Ptuj, Slovenija.
– ali da vam paket pošljemo na vaše stroške.
Vrnjene izdelke bomo upoštevali samo v primeru zgoraj navedenih zahtev ter v primeru,
da bodo poslani na naslov pisarne za reševanje reklamacij, ki se nahaja na naslovu :
BFGN d.o.o., Osojnikova cesta 3, 2250 Ptuj, Slovenija.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije . To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke.
Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.
Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel.
Skupaj s dostavljalci bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja: tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

REŠEVANJE REKLAMACIJ

V kolikor želi kupec kupljen izdelek reklamirati ali Vas zanimajo pogoji reklamiranja izdelka, nas kontaktirajte na naslednji način:

  • preko elektronskega naslova: info@rabat.si
  • pokličete na telefonsko številko: 02 749 1019

Pritožbe v zvezi s ponudbo in nakupi na spletni strani rešuje naš reklamacijski oddelek, ki je kupcu na voljo v delovnem času od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00 uro.

Pogodbeni stranki se dogovorita, da bosta vse spore reševali sporazumno. V primeru, da spora ne bi bilo mogoče doseči, je za reševanje sporov pristojno stvarno sodišče glede na sedež prodajalca.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

  • Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.
  • Kupec prevzame artikel na prevzemnem  mestu , na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem atrikla.
  • Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila. Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: BFGN d.o.o., Osojnikova cesta 3, 2250 Ptuj, Slovenija. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila.
  • Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja in sicer (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov. Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine rabatsiovanje.si in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila.
  • Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.
  • Plačilo storitev servisa v primeru neupravičenega zahtevka garancije ali stvarne napake

Zavrnjena garancija:

Artikel, ki je prišel na servis in je strokovna oseba ugotovila, da je reklamacija neupravičena ( stranka nosi vse stroške poštnine in popravila artikla).

  • Stvarna napaka: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč.
    Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo.
    Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo.
    Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč.
    Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.