Pogoji Poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine rabat.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu  podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine rabat.si. Spletna trgovina rabat.si, si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

S spletno trgovino rabat.si (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje Mediterranis d.o.o.,Tomažičeva 4a, 6310 Izola, davčna številka: SI26535530, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali rabat.si).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine rabat.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med rabat.si in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

NAROČANJE

Izbrane izdelke lahko preprosto naročite preko spletne strani www.rabat.si, ki je v lasti podjetja Mediterranis d.o.o. Za nakup v spletni trgovini,se je potrebno registrirati oziroma prijaviti. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in s tem pridobi pravico do nakupa. Če  izdelka ni na zalogi, vas obvestimo o spremembi naročila. Podjetje Mediterranis d.o.o., si pridržuje pravico podaljšati dobavne roke v primeru,da izdelka ni na zalogi ali zaradi logističnih težav. Če želite izvedeti več o  svoji pošiljki, lahko pošljete sporočilo na elektronski naslov info@rabat.si ali pokličete na telefonsko številko 02 749 1019 .

Dostavnemu podjetju ob prevzemu poravnate kupnino, brez dodatnih stroškov .

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med trgovino rabat.si in kupcem, je sklenjena v trenutku, ko rabat.si, kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Mediterranis d.o.o.

CENE

Vse cene v spletni trgovini www.rabat.si so navedene v EUR(€) evrih in vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov dostave, ki se lahko spreminja glede na cenik GLS Slovenija. Vrednost poštnine se izpiše ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila. Cene so informativnega značaja in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa. Hkrati bo ponudnik skušal najti rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo. Prečrtane cene ob izdelkih na spletni strani rabat.si, so priporočene prodajne cene, ki jih določi proizvajalec, uvoznik ali dobavitelj.

NAČIN PLAČILA in DOSTAVA

V spletni trgovini rabat.si so na voljo naslednji načini  plačila:

  • po povzetju,celotna kupnina + stroški dostave ,ki so navedeni v naročilu, dostavljalec vam NE BO zaračunal dodatne provizije.
  • po predračunu, ki vam ga bomo poslali takoj po prejetju naročila ,znesek nakupa nakažete na naš transakcijski račun, ki ga najdete na predračunu. Plačilo mora biti izvedeno najkasneje v 3 dneh od datuma naročila, v nasprotnem primeru se naročilo stornira.

Dostava se izvaja preko pogodbenega partnerja GLS Slovenija.

  • Stroški dostave so obračunani po veljavnem ceniku GLS Slovenija. Izdelke, ki so na zalogi, odpošljemo še isti dan, oziroma v najkrajšem možnem času.
  • Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila in velja za področje  Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije, se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.
  • Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah , lahko pa vam paket dostavijo tudi na delovno mesto. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo, paket pa prevzamete v vaši najbližji poslovalnici GLS Slovenije v roku 15 dni.

ROK DOBAVE

Roki dobave se razlikujejo glede na proizvajalca izdelka. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo po elektronski pošti ali telefonu obvestili o predvidenem roku dostave.
Kadar ima naročeno blago različne dobavne roke, bo dostavljeno v roku, ki velja za izdelek z najdaljšim dobavnim rokom. Če je na primer naročen artikel z rokom dobave 3 dni in artikel z rokom dobave 10 dni, bo blago dostavljeno najkasneje v roku 10 dni.

KODA ZA POPUST

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine rabat.si in je časovno omejena.
Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v našem
e-obveščevalcu ali drugih medijih.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust.
  • Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno.
  • Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
  • V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. Istočasno ni možno koristiti več kod za popust.
  • Nato kliknite gumb Uporabi.
  • Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo za popust. Število kod za popust ne sme presegati števila naročenih različnih artiklov
    (na primer: ob naročilu 4 artiklov lahko sočasno uporabite največ 4 različne kode za popust).
  • Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil.
  • Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
  • Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

ODSTOP OD NAROČENEGA BLAGA – garancija nakupa

Naročnik lahko uveljavlja garancijo nakupa izključno za blago, ki je bilo naročeno in kupljeno v spletni trgovini rabat.si . To dokazuje s prejetim računom.

Potrošnik (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka, prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok odstopa od pogodbe , začne veljati dan po prevzemu pošiljke.

Odstop od pogodbe, potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@rabat.si.
Obrazec, za odstop od pogodbe, je uporabnikom na voljo tukaj.

V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik prejeti izdelek (priložiti obrazec za odstop od pogodbe,poda izjavo ter kopijo računa) vrne oziroma pošlje po pošti na naslov prodajalca: Mediterranis d.o.o., Tomažičeva 4a,6310 Izola.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora  prodajalcu vrniti izdelek  nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik, artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelka v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe,je strošek vračila artikla (v primeru pošiljanja se obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe ali nedvoumne izjave.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil upoštevan bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se  uporabniku vrne kot darilni bon ali kot vplačani znesek  na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup le tega  z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti.

Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

MENJAVA IZDELKA

Potrošnik ima pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da želi zamenjati izdelek, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Blago mora biti vrnjeno podjetju najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu. Kupec krije stroške pošiljanje paketa, ki ga pošilja iz svojega naslova na naslov prodajalca. Izdelek kupcu zamenjamo ter mu ga na prodajalčeve stroške ponovno pošljemo. Izdelek zamenjamo samo v primeru,da je :

  • zunanja in notranja embalaža v kateri je izdelek, nepoškodovana.
  • izdelek ni poškodovan, umazan, odrgnjen, strgan, ni znakov uporabe…
  • količina izdelka ni spremenjena

Priporočamo, da  izdelek ustrezno zavarujete in  zapakirate v ustrezno transportno embalažo.
Priložen mora biti tudi račun.

Vrnjene izdelke bomo upoštevali samo v primeru, da bodo izpolnjene zgoraj navedene zahteve.

V kolikor kupec uveljavlja pravico do povrnitve kupnine za izdelek s stvarno napako (tovarniško poškodovan izdelek), mu je prodajalec dolžan vrniti celotno vrednost nakupa izdelka.
Kupec ima pravico, da uveljavi pravico iz naslova stvarne napake v roku dveh mesecev, od dneva, ko je bila napaka odkrita.

GARANCIJA

izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. Mediterranis d.o.o.. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil/zamenjal v garancijskem roku-45 dni. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu.

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu ali drug zakonsko določen garancijski rok, ostali izdelki imajo garancijski rok predpisan s strani proizvajalca, skladno z zakonom ob naslednjih pogojih:
pri reklamaciji morate predložiti veljaven garancijski list in račun o nakupu izdelka (ali kopijo obeh);
v garancijski dobi sme servis opravljati le (pooblaščeni serviser oz. Mediterranis d.o.o.)

  • izdelek ne sme biti mehansko poškodovan;
  • izdelek mora biti v originalni embalaži
  • izdelek morate uporabljati skladno z navodili;

VRAČILO ARTIKLOV

Pomembnejši napotki za vračilo artiklov:

Pri vračanju izdelkov prodajalcu (Mediterranis d.o.o.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe  ali nedvoumno izjavo o odstopu. Priložite tudi kopijo računa.

Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Mediterranis d.o.o., Tomažičeva 4a, 6310 Izola.

  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem ne smete  uporabiti originalne embalaže kot embalažo za transport).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače.  Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  •  Če uveljavljate garancijo, boste popravljen izdelek prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil upoštevan bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.

Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in zato se vrne uporabniku. Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva ali vračljiva na račun.

VRAČILO ARTIKLA ZA PRAVNE OSEBE

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev.

Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Za vsa dodatna vprašanja nas pokličete na 02 749 1019 ali nam pišete na info@rabat.si.

Kupnino vrnemo samo v primeru da je:

  • embalaža,zunanja in notranja embalaža v kateri je izdelek ni poškodovana.
  • izdelek, ne sme biti poškodovan, umazan, odrgnjen, strgan, ne sme  imeti  znake uporabe..
  • količina nespremenjena, priloženi morajo biti vsi deli izdelka.
  • priložen račun.

Priporočamo, da izdelke, ki jih želite vrniti ali zamenjati, ustrezno  zavarujete oziroma zapakirate v ustrezno embalažo za transport.

Vrnjene izdelke bomo upoštevali samo v primeru zgoraj navedenih zahtev ter v primeru, da bodo poslani na Mediterranis d.o.o., Tomažičeva 4a, 6310 Izola.

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Ko vam  paket dostavi GLS Slovenije in ugotovite, da je izdelek ali pošiljka poškodovana, da manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov info@rabat.si ali po telefonu na številko 02 749 1019. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovanega artikla, GLS nalepke in pa opis poškodbe. Z referentom se lahko dogovorite tudi za prevzem poškodovanega paketa na vašem naslovu.

STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna?

  • ko artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • ko artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • ko artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • ko je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom izdelka obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja: tukaj.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

REŠEVANJE REKLAMACIJ

V kolikor želite izdelek reklamirati ali Vas zanimajo pogoji reklamiranja, nas lahko pokličete ali pišete na:

  • elektronski naslov: info@rabat.si
  • pokličete na telefonsko številko: 02 749 1019

Pritožbe v zvezi s ponudbo in nakupi na spletni strani rešuje naš reklamacijski oddelek, ki je kupcu na voljo v delovnem času od ponedeljka do petka med 8.00 in 16.00 uro.
Pogodbeni stranki se dogovorita, da bosta vse spore reševali sporazumno. V primeru, da spora ne bi bilo mogoče doseči, je za reševanje sporov pristojno  sodišče na Ptuju.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.

Kupec prevzame artikel na prevzemnem  mestu , na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo. Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem pošiljke.

Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila. Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Mediterranis d.o.o.,Tomažičeva 4a, 6310 Izola. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila.

Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja in sicer (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov. Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine rabat.si in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila.

Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji ga obvesti o doseženi ceni,o nastalih stroških ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Trgovec se trudi po svojih najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o izdelkih, cenah in zalogi. Vendar pa trgovec ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnega mesta. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja in ne zagotavljajo lastnosti izdelka (barve, dodatna oprema).

Trgovec stremi k najvišji stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletnem mestu. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletnem mestu. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko trgovcu sporoči na kontaktne naslove. Trgovec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani, morebitno nepravilnost podatkov in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.

Akcijske cene in posebni popusti veljajo do odprodaje zalog.

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih napak ali vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočeno uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani.

Ponudnik ne zagotavlja točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.

Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki utegne nastati na uporabnikovi strojni opremi, programski opremi ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani.

Uporabnik si mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom  in uporabo spletne strani.

Vsak kupec se z nakupom in posredovanimi osebnimi podatki strinja s splošnimi pogoji poslovanja in dovoljuje nadaljnje  komuniciranje  izključno po elektronski pošti z namenom obveščanja o novostih, akcijah, ipd.

V primeru nesoglasja, mora kupec pisno obvestiti podjetje, z dopisom po pošti, na elektronski naslov info@rabat.si ali po telefonski številki 02 749 1019.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Rabat.si, se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Rabat.si, za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov rabat.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z rabat.si.

Rabat.si  navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za goste rabat.si hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila naslednje podatke gostov rabat.si: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z rabat.si. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

DRUGA DOLOČILA

Kupcu pripadajo Vse pravice po zakonu o varstvu potrošnikov .
Vsi tu navedeni pogoji in pravila, so zavezujoči za kupca in podjetje Mediterranis d.o.o .
Vse morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno.
V primeru, da sporazuma ni mogoče doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče v PTUJU.
Sklenjene pogodbe so shranjene v elektronski obliki na serverju podjetja Mediterranis d.o.o.
Vpogled vanje je možen le s predhodno najavo kupca.

PRAVILA IN POGOJI V NAKUPOVANJA V SPLETNI  TRGOVINI -rabat.si

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom pravila in pogoji sodelovanja
v spletni trgovini rabat.si  (v nadaljevanju : Pravila ) ter se z njimi v celoti strinja.
Pravila se lahko spreminjajo brez  napovedi, zato kupcem, ki se vračajo
na našo spletno stran, priporočamo, da jih pred vsakim nakupom pregledajo.
Naročilo zavezuje podjetje  in kupca do pomembnosti prodajne pogodbe.
Naročilo in  račun se hranita v arhivu podjetja, ki sta kupcu na vpogled  na sedežu podjetja,za kar  kupec pisno utemelji vpogled .
Pogodba  se sklepa med kupcem in podjetjem Mediterranis d.o.o.,Tomažičeva 4a, 6310 Izola.

PRITOŽBE IN SPORI

Mediterranis d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav, se kupec s podajalcem rabat.si lahko poveže preko telefonske številke 02 749 1019 ali po elektronski pošti na info@rabat.si.

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@rabat.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Mediterranis d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora,  kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.

Zato si Mediterranis d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V primeru, da sporazuma ni mogoče doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče v Ptuju.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Mediterranis d.o.o., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Rabat.si , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

KAJ SO PIŠKOTKI?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov.. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:
Informacijske pooblaščenke RS (PDF)

  1. Nujno potrebni piškotki
    Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, varnosti…).
  2. Izkustveni piškotki
    Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje…). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.
  3. Funkcionalni piškotki
    Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (uporabniško ime, jezik, regijo…) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.
  4. Oglasni ali ciljani piškotki
    Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov
Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brkljalnikov nastavite tako, da piškotkov ne sprejemajo.

Za informacije o zmožnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.